Už įtraukųjį ugdymą gimnazijoje atsakinga
Darbo laikas
Savaitės diena | Darbo laikas | Pietų pertrauka |
Pirmadienis | 7.00–16.30 | 12.00–12.30 |
Antradienis | 7.00–18.00 | 12.00–12.30 |
Trečiadienis | 7.00–17.30 | 12.00–12.30 |
Ketvirtadienis | 7.00–17.30 | 12.00–12.30 |
Penktadienis | 7.00–15.30 | 12.00–12.30 |
Kontaktai
Informacija
Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam mokiniui, siejamas su personalizuotu kiekvieno mokinio ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą.
Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į mokinių socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi ir dalyvavimui švietime.
Tai labai aiškiai atsispindi Geros mokyklos koncepcijoje.
Įtraukiojo ugdymo vertybės ir nuostatos, svarbios mokytojui, ugdančiam kiekvieno mokinio kompetencijas klasėje:
- Mokyklos bendruomenė ir socialinė aplinka gali padėti stiprinti besimokančiųjų savivertę.
- Mokytojas atsakingas už kiekvieno savo mokinio mokymąsi.
- Būtina identifikuoti kiekvieno besimokančiojo stiprybes ir potencialą, geras mokytojas geba mokyti visus.
- Mokymo principai visiems vienodi, specifinių technikų nedaug.
- Kiekvienas mokinys gali mokytis ir pasiekti jo galimybes atitinkantį rezultatą.
Dokumentai
Įtraukusis ugdymas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos | 2024-10-16 13:10:52 | 18.21 MB |
Nuorodos
- Dėmesys kiekvieno mokinio mokymuisi ir pažangai.
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose. Rekomendacijos.
- Įtraukties link. Ką turi žinoti mokykla.
- Atmintinė “Skirtingi kartu”
Dirbantys pagalbos specialistai
Mokyklos aplinkos pritaikymas
Mokyklos bendruomenės pasirengimas
Mokinių tėvų informavimas apie įtraukiojo ugdymo principus